Friday, July 23, 2010

PERTANDINGAN BLOGGING 2010 - ENTRI KETUJUH BELAS

Akhirnya... Interviu bersama Mama adalah entri yang aku lakukan untuk mengakhiri pertandingan ini... Terima Kasih...

Perasaan saya???

Kali ini, aku berasakan bahawa Pertandingan Blogging 2010 telah membuka mata aku. Oleh sebab kita boleh menggunakan blog untuk kelas Melayu. Ia adalah sebuah pengalaman yang menarik dan yang terindah bagi diriku... Aku berharap pada masa hadapan akan ada banyak lagi pertandingan sebegini...

Aku turut sertakan sebuah sajak tentang diriku dan Melayu(walaupun aku tidak mahir) untuk mengakhiri entriku.

Dunia adalah pengalaman yang terindah...

Zaman bayi, remaja dan dewasa, tiada bezanya...

Ada kalanya sedih, ada kalanya gembira...

Dalam jalan hidup seorang Nabilah...

Aku mempunyai minat, sama seperti orang lain...

Tetapi berbeza daripada orang lain...

Walau apa-apapun, aku tetap membaca buku...

Membaca buku Bahasa Melayu...

Kekalkan Budaya Melayu kerana,

Pahlawan kita Hang Tuah berkata...

Tidak akan Melayu Hilang Di Dunia...

Lestarikanlah Budaya kita...

Supaya Tidak Luput Selamanya...

Jumpa Lagi kalau ada kesempatan!!

No comments: